Zone Z بازی نقش آفرینی چند نفره آنلاین در سبک بقا است وارد جهان پس از آخرالزمانی خواهید شد که ، طاعون شیطانی در سرتاسر کشور گسترش یافته است و انبوهی از زامبی ها اکنون آنچه از جهان باقی مانده را تهدید می کند. شما باید به عنوان یکی از معدود بازماندگان ، باید در این روز رستاخیز پایدار باشید. منابع خود را جمع کنید ، اردوگاه بسازید ، پناهگاه بیابید ، مهاجمان را دور کنید و یا خودتان یکی از آنها شوید و روزهای پایانی این دنیای ظالمانه و آشوب آور را تحمل کنید!

با شرکت در مسابقات جهانی پس از وارد کردن یک نقشه جدید ، ممکن است با بازیکنانی از مناطق دیگر جهان روبرو شوید. تصمیم به مبارزه یا همکاری با آنها بگیرید زیرا همه ی اینا به شما بستگی دارد! اگر خسته از تنها بودن شدید مشغول اکتشاف تیمی شوید. بازماندگان دیگر را پیدا کنید و با آنها همراه شوید! شما می توانید تیمی تا ۴ بازیکن تشکیل دهید. قدرت را در اعداد پیدا کنید و نام خود را مشخص کنید! پناهگاه ساختمان ساخته و برای استخدام بازماندگان ، به پناهگاه های اطراف خود نزدیک شوید و یا مکان خود را بسازید. با بازیکنانی از سراسر دنیا یک گزارش تهیه کنید ، از اردوگاه های یکدیگر بازدید کنید ، در تولید به یکدیگر کمک کنید ، در درگیری ها با دوستان جدید ملاقات کنید و تمام پتانسیل های خود را کشف کنید!

نقشه ها و سناریوهای مختلف جنگل ها ، معادن ، مرداب ها … سناریوهای بی شماری در مناظر وسیع در انتظار بازماندگان است. سطوح خاکی غنی و زنده وجود دارد که یک دنیای زنده پر از شرایط محیطی و آب و هوایی را ایجاد می کند. علاوه بر این ، شما می توانید بازی های جدید و جدید را در چالش های خود نسبت به موارد بزرگتر مانند پایگاه های نظامی تجربه کنید.

دانلود Zone Z 1.3.0.15 - بازی اکشن منطقه Z برای اندروید

جمع آوری منابع و مواد تنها اولین قدم برای اطمینان از زنده ماندن شما است. برای تولید تجهیزات ، اسلحه و سایر مواد مصرفی مورد نیاز شما باید از منابع محدود خود و بیش از ۲۰ ایستگاه کاری منحصر به فرد استفاده کنید. به راحتی طراحی خانه و روز رستاخیز خود را بسازید ، اما فراموش نکنید که برای جلوگیری از هرگونه مزاحمان احتمالی ، تله هایی را تنظیم کنید!