Fight Club – Fighting Games یا باشگاه مبارزه عنوان یک بازی اکشن و مبارزه ای از کمپانی Integer Free Games میباشد که در گوگل پلی منتشر و با استقبال خوبی روبرو شده است. به طوری که تاکنون بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است.

شما در بازی Fight Club – Fighting Games یک مبارزه همه جانبه را تجربه خواهید کرد که در آن فقط باید از انگشت خود کمک بگیرید. هیچ مهارتی لازم نیست و به راحتی میتوانید با آن سرگرم شوید. حریفان دز باشگاه به شما نزدیک میشوند و شما باید با کنترل کاراکتر اصلی با آنها مبارزه کنید و یکی پس از دیگری شکستشان دهید. در طی بازی میتوانید مهرات های شخصیت خود را ارتقا ببخشید. با کسب پیروزی در نبرد ها شما امتیاز کسب میکنید.

دانلود Fight Club – Fighting Games 3.0 - بازی اکشن فایت کلاب برای اندروید + مود

با استفاده از مشت و لگد و حرکات تاکتیکی با همه مبارزه کنید و از این راه کسب درآمد کنید. هر چه ضربه ها محکم تر و کشنده تر باشند برای شما بهتر است.  همچنین ویژگی ها و خصوصیات ظاهری شخصیت قابل تغییر هستند و میتوانید آیتم های ویژه را آنلاک کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و مبارزه ای هستید بازی Fight Club – Fighting Games را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.