Summoner’s Greed – Idle TD نام یک بازی استراتژی جذاب از استودیوی PIXIO میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز عالی ۴٫۸ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

داستان کلی بازی Summoner’s Greed – Idle TD درمورد یک جادوگر است که صندوق جواهرات پادشاه را که مدت ها در زیرزمین قصر پنهان شده بود، دزدیده است. پادشاه وقتی متوجه داستان میشود همه ی سربازان و نیروهایش را برای بازپس گیری صندوقچه به سراغ جادوگر میفرستد. اما جادوگر آنرا در جایی مخفی کرده و برای حفاظت از جواهرات تمام قدرت های جادویی خود را بکار گرفته است. شما در این بازی موظف هستید در نقش این جادوگر، برای دفاع از صندوقچه در مقابل سربازان ایستادگی و با قدرت های جادویی آنها را نابود کنید.

دانلود Summoner's Greed - Idle TD 1.75.1 - بازی استراتژی جالب جادوگر برای اندروید

برج های دفاعی را ایجاد کنید و با اعمال آیتم های جادویی منحصر به فرد تمامی دشمنان را از پای درآورید. طراحی محیط و موجودات بازی بسیار بامزه و رنگی است و این امر سبب میشود که بازی از حالت خسته کننده خارج شود. اگر شما از علاقه مندان به بازی های برج دفاعی و جادویی میباشید، بازی Summoner’s Greed – Idle TD میتواند انتخاب خوبی باشد. ما نسخه جدید و کامل بازی را برای شما منتشر کرده ایم تا از آن لذت ببرید.