Hero Defense King نام یک بازی دفاعی جذاب از دسته بازی های استراتژی برای دستگاه های اندرویدی شماست که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

Hero Defense King داغترین بازی برج دفاعی است! از برج های مختلف برای شکست هیولاهای مهاجم که به قلمرو شما حمله کرده اند استفاده کنید. قهرمان خود را که در ابتدای بازی انتخاب میکنید را کنترل کنید. او میتواند بر همه تسلط داشته باشد و دستور همه کار را بدهد.

دانلود Hero Defense King 1.0.40 - بازی استراتژیک و دفاعی پادشاه قهرمان برای اندروید + مود

برج های دفاعی خود را آماده کنید و سرباز ها را استخدام کنید تا در شکست دادن دشمنان به شما کمک کنند. میتوانید مهارت های سربازان و برج های دفاعی خود را ارتقا بدهید. همچنین مهارت های جادویی وجود دارند. از آنها استفاده کنید و دشمنان خود را به وجد بیاورید. محیط های متنوعی در نقشه بازی وجود دارند که میتوانید آنها را کاوش کنید.

در بازی Hero Defense King ماموریت های مختلفی به شما محول میشود که با پشت سر گذاشتن آنها امتیاز و پاداش هایی کسب میکنید که به دردتان میخورد. همچنین با جمع آوری منابع موجود در بازی میتوانید آیتم های کمکی را استفاده کنید. برای سریعتر بازی کردن میتوانید از ویژگی ۳x استفاده کنید.

بازی Hero Defense King نیاز به اتصال اینترنت ندارد و میتوانید در هر مکان و هر زمان به راحتی بازی کنید. جدیدترین نسخه بازی را به همراه نسخه مود برای شما همراهان اندرویدکده منتشر کرده ایم تا از آن لذت ببرید.