Gun War نام یک بازی تیراندازی جذاب از استودیوی بازی سازی shooter studio میباشد که به صورت رایگان و در دسته بازی های اکشن منتشر شده است. در این بازی شما باید به جنگ به تروریستان بروید. در این جنگ شما سلاح های متنوعی دارید که میتوانید از آنها برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کنید. هر دشمن مقابل شما دارای ظاهر و مهارت های منحصر به فرد است که کار را برای شما تا حدودی سخت میکند.

دانلود Gun War: Shooting Games 2.8.1 - بازی اکشن جنگ با اسلحه برای اندروید + مود

سلاح های شما قابل ارتقا هستند. حتی ساده ترین نوع اسلحه را هم میتوانید ارتقا دهید. همچنین میتوان با استفاده از منابع به دست آمده از فروشگاه بازی خرید کرد. آیتم های متنوعی از جمله انواع اسلحه و زره برای خرید وجود دارند. بازی در محیط های متنوعی اجرا میشود که آن را از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج میکند.

بازی Gun War شامل مراحل مختلفی میباشد که به صورت فزاینده سخت خواهند شد. شما با غلبه بر دشمنان میتوانید سطوح و چالش ها را پشت سر بگذارید. تیم جنگی خود را تشکیل دهید و برای کسب پیروزی با بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید.

جدید ترین نسخه Gun War را به همراه نسخه مود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. آنرا دانلود کنید و به دوستان خود معرفی کنید.