بازی موبایل Rocket Royale یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های استراتژیک و ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی OneTonGames برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. همچنین در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار توانسته بیش از ۵۰۰,۰۰۰ نفر آن را دانلود کنند. بازی با کسب امتیاز ۴٫۳ از ۵ در گوگل توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شما وارد فصل جدیدی از بازی های Royale نبرد شده اید و قرار است با تیر اندازی آنلاین خود به رقابت با دیگران بپردازید.

تمام تلاش و سعی خود را به کار بگیرد و سعی کنید آخرین بازمانده باشید تا تمامی جوایز را به دست آورید همچنین دنده ها را به سرعت جمع آوری کنید و یک موشک برای ترک مکانی که در آن حضور دارید بسازید با حریفان روبه رو شوید و با شکستشان پیروز میدان باشید. با افزایش مهارت های خود این امکان برای شما فراهم است تا پیروزی های دو برابر کسب کنید پس برای تبدیل شدن به پادشاه نبرد رویال خود را آماده کنید.

دانلود Rocket Royale 2.3.7 - بازی استراتژی راکت رویال اندروید

بازی را آغاز کنید و با سلاح های مختلفی که در دست دارید حماسه خلق کنید سلاح های بازی هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند که در پیش بردن بازی به شما کمک خواهند کرد. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها می باشید وب سایت اندروید کده بازی Rocket Royale را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید.