بازی Trial Extreme 4 Ultimate عنوانی در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو Mega8games ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۱٫۰۰ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا تنها ۳ نفر امتیاز ۳٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است. در نقش موتور سواری حرفه ای قرار گرفته و با استفاده از مهارت های خود در این زمینه از موانع چالش بر انگیز و متعدد بازی در کم ترین زمان ممکن عبور کنید.

همان طور که از نام بازی پیداست شما باید آزمون های دشوار موتور سواری را در مراحل متعدد بازی یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در هر مرحله ۳ ستاره آن را کسب نمایید. البته گرفتن این ستاره ها به هیچ عنوان راحت نخواهد بود و شما باید با انجام کارهای مختلف مانند تمام کردن سریع مرحله و یا شکست نخوردن در مرحله ها این ستاره ها را بدست بیاورید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و هم چنین امتیازات آنان را نیز با امتیازات و عملکرد های خود مقایسه کنید.

هم چنین بازی پیشرو دارای گرافیکی بسیار زیبا و واقع گرایانه میباشد. سایه های درختان و اشیاء و هم چنین فیزیک موتور به صورت بی نقص کار شده است و به صورت کاملا بهینه بر روی دستگاه های اندرویدی به اجرا در خواهند آمد.