Afrobeats Warriors یک بازی مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده وتوسط استودیو بازی سازی Aphroden ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود هیجانی بودن و گرافیک منحصر به فرد دو بعدی میتواند گزینه ی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های اندروید تان باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی گردیده است.

زمان آن رسیده است که جنگجویان بازی برای کسب مقام و منزلت به رقابت نفس گیر و تنگاتنگ بپردازند. قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پوزه چند تن از حریفان تان را به خاک بمالید و با طی مراحل مختلف و شکست دادن هم مصافان تان مبدل به قهرمان دیرینه ی بازی شوید. هر چند سال یک بار تمام قهرمانان گرد هم می آیند تا از میان خود بهترین جنگجو را برگزینند. اما شما باید در ابتدا با چند نفر از جنگجویان قوی رو به رو شده و پس از شکست دادن شان به مرحله جدی و حساس بازی راه پیدا کنید.

این بازی شگفت انگیز در حال و هوای بازی های اکشن و پر برخورد است که از استایل و کاراکتر های منحصر به فردی بر خوردار بوده و می تواند شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم سازد. کارکتر های جالب و منحصر به فردی به همراه توانایی ها و اسکیل های حیرت انگیز در انتظارتان هستند.

ویژگی های اصلی بازی :

– انجام انواع حرکات و فنون رزمی در هنگام مبارزه

– امکان یادگیری کمبو ها و اسکیل های هر کاراکتر

– امکان خرید آیتم های ویژه و آپگرید ها

– امکان آنلاک خط داستانی مختص هر کاراکتر

– امکان به اشتراک گذاری نتایج به دست آمده