Hell tower : Spec raiders بازی “برج جهنم” یک بازی سرگرم کننده و پر هیجان برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های نقش آفرینی بوده و توسط استودیو بازی سازی Mediawork ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با توجه به جذابیت گیم پلی و گرافیک پر زرق و برق دو بعدی ای که دارد می تواند گزینه ی خوبی برای صرف اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های اندروید تان باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

این نسخه از بازی که امروز در اختیارتان قرار می دهیم بدون هیچ تبلیغات اضافی بوده و برای نجام آن نیاز به تاییدیه ای نخواهید داشت. در این بازی شما رزومه خود را جمع آورری می کنید تا از جهنم بی کاری برای همیشه نجات یابید!! به درون جهنم شیرجه زده و تعداد کثیری از هیولا ها و اهریمنان را شکار کنید. به کامل کردن مراحل به کسب گواهی نامه های مختلف مشغول شوید و در نهایت یک شغل برای خود پیدا کنید! با یک بازی در حال و هوای بازی های نبرد در سیاه چال و TRPG ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان به سرگرمی چالشی و لذت بخش بپردازید.

ویژگی های اصلی بازی :

– یک بازی نقش آفرینی با رابط کنترلی ساده و قابل درک : تنها کافی است به سرعت ضربه بزنید تا بتوانید تعدادی از هیولا هایی که سد راه تان شدند را سلاخی کنید

– شامل سه برج اصلی : قلعه شیاطین کاراموز ، برج مرکزیِ هیولا ها و محل فرمانروایی اهریمنی به نام برج جهنم

– می توانیدتعدادی همکار برای خود استخدام کرده و گروه خود را تشکیل دهید

– کمپین هیولایی خود را تدارک دیده و سعی کنید بهترین شغل ممکن را برای خود پیدا کنید