بازی Seashine “درخشش دریا” یک بازی جذاب ، سرگرم کننده و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط شرکت بازی سازی Pated ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این بازی دوست داشتنی ، از گرافیک منحصر به فرد و الهام بخشی برخوردار است که شما را حیرت زده خواهد نمود. حال و هوای اسرار آمیز و الهام بخش بازی بدون شک شما را ساعت ها درگیر چالش های متعدد خود می نماید. این عنوان از بازی های اندرویدی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۱ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان گردیده است.

بازی مهیج Seashine برای گوشی ها و تبلت های اندروید شما منتشر شده است. همین حالا می توانید در اعماق شیرجه رفته و در یک ماجراجویی بی پایان برای نجات خود ساعت ها به چالش در دیوایس های اندرویدتان بپردازید. شما به عنوان یک عروس دریایی لطیف در اقیانوس بی حد و مرزی به دنیا آمده اید و به سختی در تلاش و مبارزه ی تمام نشدنی برای حفظ و پاسداری از یک نور در حال ناپدید شدن در اعماق دریا و در غار های تاریک آن هستید.

به گشت و گذار در جهان زیر زمینی و اسرار آمیز بازی مشغول شده و تمام تکه های نوری را که در مسیر خود می بینید جمع آوری کرده تا بتوانید لحظاتی بیشتر به زندگی تان ادامه دهید. اما باید مراقب باشید … چرا که هر آن قدر که این بازی شاعرانه و دلنشین است ، مملو از موجودات عجیب و غریب و خطرناک نیز خواهد بود.

دانلود بازی درخشش دریا Seashine v1.1.6 اندروید - همراه تریلر