Air Battle: World War بازی “نبرد هوایی:جنگ جهانی” یک بازی پر هیجان و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی mobirix ساخته و پرداخته گردیده است. این بازی مهیج که از گرافیک بالا و گیم پلی پر استرسی نیز برخوردار می باشد ، تا کنون موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان در فروشگاه گوگل پلی گردیده است.

آیا به دنبال یک بازی اکشن جنگ هوایی در حال و هوای جنگ جهانی اول هستید؟ آیا از بازی های در این سبک با گیم پلی و داستان تکراری خسته شده اید؟ این بازی با سبک متفاوت و مهیجی که دارد می تواند شما رضایتمند نموده و ساعت ها از اوقات فراغتتان را در قالب بازی نبرد های هوایی پر کند. در این بازی قرار است که در زمان سفر کرده و حدود یک قرن قبل تر را در دیوایس اندرویدتان تجربه نمایید. در کشمکش های جنگ جهانی اول به عنوان یک خلبان از نیروی های متفق و یا نیرو های مرکزی در برابر کمپ های دشمن بر فراز آسمان صعود کرده و آن ها را نابود نمایید. اگر از دوست داران بازی های جنگی ، هواپیمایی ، اکشن و گرافیکی هستید این بازی مهیج را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– هواپیما های ابتدایی و پایه ای جهان در بازی به وفور به چشم می خورند

– حضور هواپیما های سه بال

– انواع جنگنده های قدیمی مربوط به چنگ جهانی اول که به شکل حیرت آوری شبیه سازی و اختصاصی سازی شده اند که می توان به سری های هواپیمایی : Fokker series و Albatros series نیز از میان آن ها اشاره نمود

– شامل کشتی های هوایی و بالون ها

– حضور نیروی زمینی از جمله تانک ها و قطار های نظامی

– شرایط جوی گوناگون

– انواع نقشه ها و لوکیشن های جنگی