Dubai Racing یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۳ می باشد. آیا می توانید تا حدی سرعتی رانندگی کنید که نیروی G منفی ایجاد کنید و با سرعت بسیار بالا حرکت نمایید؟ این بازی یکی از سرعتی ترین، جذاب ترین و گرافیکی ترین بازی هایی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و در دبی اتفاق می افتد. این بازی گرافیکی ترین بازی می باشد که در دبی برگزار می شود و تاکنون برای اندروید منتشر شده است.

وارد گاراژ خود شوید، یک ماشین سرعتی انتخاب نمایید و یک دستیار برای مسابقات خود انتخاب نمایید اکنون شما آماده اید تا وارد مسابقه شوید و پدال گاز را تخته کنید! در این بازی شما باید یکی از سوپر اسپورت های معروف را انتخاب نمایید و با آنها در خیابان های دبی به بازی بپردازید. بازی بیش از ۳۰۰ مکان مختلف را دارا می باشد که بدون شک شما را به یک چالش واقعی دعوت خواهند کرد.

در این بازی شما می توانید با بیش از ۷۰ آیتم مختلفی که پیش و روی شما قرار دارد ماشین خود را شخصی سازی نمایید و سرانجام تمامی تغییرات دلخواه خود را بر روی ماشین خود اعمال نمایید و رقیبان را در یک چشم به هم زدن شکست دهید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یک بازی مسابقه ای فوق العاده زیبا و هیجان انگیز