دانلود شیپور بدون شک شما را با دنیایی از آگهی ها رو به رو خواهد کرد تا بتوانید کالا و خدمات مورد نیاز خود را از طریق نسخه اندروید شیپور رفع کنید. شیپورSheypoor برنامه داد و ستد آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به منظور سهولت در داد و ستد کاربران در فضای مجازی برای سیستم عامل اندروید منشر شده است و کاربران با درج آگهی‌ می‌توانند به صورت رایگان در این اپلیکیشن محصول خود را بفروشند یا به جست و جوی کالای مورد نظر خود در گروه های کالایی مختلف بپردازند. با استفاده از این برنامه کاربران می توانند به راحتی و بدون وجود افراد سودجو به صورت کاملا مستقیم به خرید و فروش کالای خود بپردازند.

شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. در شیپور هر چه که فکر می‌کنید، از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزارن نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است. اگر به هر دلیل نتوانستید نیاز خود را در شیپور برطرف کنید با دانلود دیوار جدید و نصب آن میتوانید به دنیای وسیعی از آگهی ها دسترسی پیدا کنید.

دانلود شیپور جدید Sheypoor 6.9.5 با لینک مستقیم برای اندروید

Sheypoor توسط توسعه دهنده شرکت نت تجارت اهورا برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده است. برای استفاده از شیپور ابتدا باید آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. در صورتی که قصد آن را دارید تا آگهی خود را در این برنامه درج کنید باید پس از نصب برنامه در آن ثبت نام کنید.

توجه: حتما از نسخه اصلی برنامه استفاد کنید و به همین منظور کافیست از انتهای صفحه، دانلود شیپور با لینک مستقیم را انجام دهید.