جدیدترین نسخه بازی به همراه آموزش آنلاک کردن در ادامه مطلب

نقد و بررسی کامل بازی توسط اندرویدکده در اینجا

تجربه بازیکنان واقعی، تیم واقعی و لیگ واقعی! به FIFA 14 معتبر ترین و بهترین بازی اندروید خوش آمدید! احساس هیجان، لذت بعد از هر پاس با کنترل های لمسی جدید و معتبرترین باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا را فقط در فیفا ۱۴ تجربه نمایید! این بازی دارای گرافیک فوق العاده واقعی می باشد همچنین لیگ ها، بازیکنان، و تیم ها همگی بر اساس واقعیت دسته بندی شده اند.

احساس شور و شوق

این بازی دارای بیش از ۳۳ لیگ با ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن می باشد. از لیگ برتر انگلیس گرفته تا لالیگا و بوندسلیگا آلمان همگی در این بازی وجود دارند. وجود ۳۴ استادیوم معتبر از سراسر دنیا و همچنین قابلیت گوش دادن به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی برای اولین بار در گوشی های اندروید!

مسابقه جنون روز

این قابلیت به شما اجازه می دهد باشگاه مورد علاقه و طرفداران خود را دنبال کنید. در این بازی تمامی آسیب های دنیای واقعی تعلیق و تغییر در فرم بازیکنان و تیم ها اعمال شدنی می باشد.

تیم دلخواه خود را بسازید

در مسابقات مختلف شرکت نمایید و با کسب سکه برای تیم و بازیکنان خود ایتم های بیشتری بخرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید!

کنترل لمسی جدید

با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان به یک نقطه از زمین حرکت می کنند، ایجاد ضربه شدید و تند تنها با یک لمس امکان پذیر می باشد که یک تجربه منحصر به فرد از بازی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد!

 

آموزش آنلاک کردن بازی:

پس از نصب بازی را اجرا و گزینه Check for existing purchase را بزنید و از ویژگی های نسخه پولی بازی لذت ببرید.