بازی Loader & Dump Truck Hill SIM 2 عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو TrimcoGames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳ هزار نفر امتیاز قابل قبول ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

در عنوان Loader & Dump Truck Hill SIM 2 در نقش کارگری ساختمانی قرار خواهید گرفت و با تمامی جنبه ها و سختی های کار آنان آشنا خواهید شد. با به کنترل گرفتن وسایل نقلیه بزرگی نظیر کامیون ها و لودرها باید ماموریت های چالش برانگیز بازی را تکمیل نمایید. با پیشروی در بازی ماموریت ها سخت تر میشوند و اگر کار خود را به درستی انجام دهید شهرتتان نیز افزایش میابد و در نتیجه پروژه ها بزرگتری به شما محول خواهد گردید. آیا فکر میکنید میتوانید در نقش کارگر ساختمان انجام وظیفه کنید و با سختی های بسیار آن کنار بیایید؟

ماموریت های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند به گونه ای که علاوه بر ساخت سازه های مختلف گاهی اوقات وظیفه باز کردن جاده های برف گرفته نیز به شما محول میگردد و این شما هستید که باید با مهارت هایتان ماموریت های جذاب بازی را تکمیل نمایید. هم چنین علاوه بر کامیون های سنگین و یا لودرهای بزرگ دیگر ماشین آلات صنعتی نیز در بازی حضور دارند که هر یک به نحوی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دانلود بازی زیبا و جذاب Loader & Dump Truck Hill SIM 2 v1.4 اندروید - همراه نسخه مود