بازی Lifeline: Whiteout عنوانی در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو ۳ Minute Games LLC ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۰٫۱۰ دلار! در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

کاراکتر بازی در منطقه ای بایر و یخ زده رها شده است و هیچ گونه خاطره ای از گذشته خود به همراه ندارد. تنها امید او ماجراجویی در منطقه ای است که در آن قرار گرفته است و این ماجراجویی به کمک ما انجام خواهد گرفت. به کاراکتر بازی کمک کنید تا بتواند خاطرات گذشته خود را بازیابی کند. داستان بازی در سبک بقا دنبال خواهد شد و تصمیمات شما در بازی تاثیری شگرف خواهد داشت و پایان بازی را همین تصمیم ها مشخص میکنند. بازی دارای پایان های مختلفی است که با توجه به نوع تصمیمات شما در طول بازی تغییر میکند.

گیم پلی بازی به صورت ریل تایم و بر اساس روز و شب در دنیای واقعی ما دنبال خواهد شد به گونه ای خود در ساعات مختلف شبانه روز نوتیفیکیشن های خاصی از سوی به بازی برای شما ارسال میشود و این حس به شما القاء خواهد شد که کاراکتر بازی واقعی بوده و در شرایطی بحرانی گرفتار شده است.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی:

– کارشناس الی سایمت از سایت معتبر Gamezebo میگوید: من بسیاری از بازی های جذاب را تجربه نموده ام اما بازی فوق راهی جدید را به من نشان داد و بخشی از تجربه روزمره زندگی من تغییر پیدا کرد.

– کارشناس مت فرور از سایت معتبر PocketGamer میگوید: در طول تجربه بازی به دقت و تا ساعت ها مراقب شخصیت داستانی بازی بودم تا داستان زندگی او را رقم بزنم و فکر نمیکنم که بازی دیگری چنین احساسی را در من ایجاد کرده باشد.

دانلود بازی خط زندگی: بوران Lifeline: Whiteout v1.1.0 اندروید