بازی Brothers: A Tale of Two Sons عنوانی بسیار جذاب و زیبا در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو خلاق ۵۰۵ Games Srl ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۰ نفر امتیاز بالای ۴٫۷ از ۵٫۰ را کسب نموده است. در این بازی در نقش دو برادر قرار خواهید گرفت و باید با کمک یکدیگر از عهده کارهای خود بر بیایید و خطرات جهان بازی را با هوش خود عقب برانید.

داستان بازی:

پدری سخت کوش دو پسر جوان اکنون به بیماری سختی دچار شده است و پسران او این وظیفه را بر عهده خود میدانند که به سرتاسر جهان بازی سفر کنند و آب زندگی را که نجات بخش پدرشان است بیابند. برادران هم دیگر را تکمیل خواهند کرد اگر یکی از آنها بترسد دیگری باید شجاع باشد. سفر شما در بازی با داستانی پیچیده , عمیق و کاملا احساسی همراه خواهد بود و قطعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برخی از نقد های سایت های معتبر:

– این بازی یکی از عناوین نادر است که برای تجربه آن باید قوی باشید! – Joystiq

– بازی که به حقیقت اشکم را در آورد – Polygon

– سازندگان با ساخت این بازی به یکی پیروزی بزرگ دست پیدا کرده اند – Eurogamer

هم چنین باید بدانید که بازی پیشرو به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده و بیش از ۵۰ جایزه در جشنواره های معتبر نظیر DICE و BAFTA بدست آورده است و هم چنین بهترین بازی ماجرایی داستان محور از سوی منتقدین شناخته شده است.

سایت اندرویدکده تجربه این بازی را به تمامی بازیبازان پیشنهاد میکند. خود را برای سفری فراموش نشدنی آماده کنید.