مافیای خود را تشکیل دهید و با انجام کارهای مختلف سعی در افزایش اقتدار خود در بین رقبای دیگر داشته باشید. پلیس ها را غافل گیر کنید و با استفاده از انواع و اقسام سلاح ها و هم چنین خودرو های پر سرعت از مهلکه بگریزید. مطمئن باشید که کارهای مختلف و هیجان انگیزی در انتظار شما خواهند بود و شما را با یکی از برترین عناوین اکشن اندروید رو به رو خواهند کرد.

Clash of Crime Mad San Andreas توسط استودیو CactusGamesCompany ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۱۷۹ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از هزار بار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو شما در شهر سن آندریاس قرار خواهد داد جایی که کارهای خلاف قانون و دیوانه وار در آن امری طبیعی است و شما نیز برای زنده ماندن و بهره بردن از این ماجرا باید عضوی از این جامعه تاریک شده و کارهای خلاف خود را با بی رحمی تمام به پیش ببرید.
داستان بازی:
شما در نقش پسری جوان با نام نیک قرار خواهید گرفت که برای گذراندن زندگی خود و خانواده اش کارهای مختلفی از جمله پیتزا فروشی , تاکسی رانی و غیره را انجام میدهد. اما دوست او برای کمک به نیک به او پیشنهاد میکند که با مافیای شهر قرار داد بسته و کارهای آنان را انجام دهد تا بتواند زندگی خوبی داشته باشد. اما مافیای سن آندریاس او را به دلیل گذشته تاریکش رد میکنند زیرا نیک در گذشته مافیایی را که با او مقابله کرده بودند به نابودی کشاند. مخالفت مافیای سن آندریاس سبب میشود که نیک باری دیگر مسیر انتقام را در پیش گیرد و آنان را یکی پس از دیگری به قعر جهنم بفرستد تا خودش تنها حاکم مطلق مافیا در شهر شود.