عنوان “رویای ماشینی Dream Machine – The Game” یک بازی فوق العاده سرگرم کننده در سبک پازل می باشد که ساعاتی پیش توسط استدیو بازی سازی GameDigits Ltd روانه گوگل پلی شده است. با توجه به سبک و گیم پلی سرگرم کننده و منحصر به فرد بازی به نظر می رسد که استقبال خوبی از آن به عمل آمده و بتواند امتیازی بالاتر از ۴٫۳ را در فروشگاه گوگل پلی ثبت نماید. البته ناگفته نماند که تا کنون ۸ نفر این بازی را مورد ارزیابی قرار داده و به آن امتیاز ۵ از ۵ را داده اند اما قطعا در طول روز های آتی این امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد!

در بازی Dream Machine شما باید به دوست خود که یک ماشین مکانیکی بیش نیست کمک کنید تا به رویای خود برسد. اما واقعا رویای یک ماشین بی روح چه چیزی می تواند باشد؟ پاسخ این سوال در کلمه “فرار” خلاصه می شود. Machine می خواهد از کارخانه ای غیر انسانی، سرد و بی روح فرار کرده و در دنیایی فانتزی و دوست داشتنی که در ذهن خود می پروراند ساکن شود! مشکلات و پازل های بسیار زیادی پیش روی شما قرار می گیرد که می بایست یکی یکی آن ها را حل کرده و قدم به قدم ماشین را به رویایش نزدیک نمایید!

این که ماشین بتواند فرار کند یا خیر در گرو توانایی شما در حل پازل ها و عبور از سد مشکلات می باشد. موانع مرموز و بسیار خطرناکی بر سر راه شما قرار می گیرند که نتنها رویای ماشین را بلکه حتی جان او را نیز تهدید می کنند و این شما هستید که باید با تک تک آن ها کاملا هوشمندانه روبرو شوید و جان ماشین را نجات دهید.

نسخه مود