Gun Strike Zombies

یک زمانی این شهر آرام و پر از صلح و صفا بود، اما دیگر این صلح و صفا از بین رفته. شما باید هجوم زامبی ها را متوقف کرده و در این دنیای سخت و دشوار زنده بمانید….

شما تنها راه نجات این شهر هستید. باید اوج مهارت خود را نشان دهید تا زامبی ها را از روی زمین محو کرده و شهر را بار دیگر به آرامش بازگردانید. می توانید در این بازی پر حرارت و پر تنش، مردگان متحرک را نابود کرده و تبدیل به قهرمانان همیشگی شهر شوید

ویژگی های اصلی بازی:

– نسخه Q: نسخه Q و سبک بامزه را از سری های قبلی این بازی ادامه دهید که مناسب کودکان و بزرگسالان است.

– کنترل های ساده و راحت: برای شلیک لمس کنید، برای تکه تکه کردن دست خود را بکشید. البته اگر همینطور هم ضربه بزنید بازی ادامه می یابد.

– انواع زامبی ها: دویدن، پریدن و پرتاب و غیره.. انواع مختلف زامبی ها با استراتژی های مختلف حمله ای، بازیکنان باید ضعف های هر زامبی را تشخیص دهند تا بتوانند به راحتی او را از بین ببرند.

– جلوه های ویژه اسلحه ها: انواع سلاح ها برای بازیکنان موجود است و جلوه های ویژه ای مانند سوختن، منجمد شدن، رعد و برق، جذب زامبی ها با غذا دادن به آنها و غیره وجود دارد. می توان برای افزایش قابل توجه قدرت جنگی سلاح ها، آنها را ارتقا داد.

– آیتم های دیگر: انواع آیتم ها آماده خرید هستند و در تمام کردن مراحل و ماموریت ها به شما کمک می کنند. آیتم ها شامل چیز هایی هستند که قدرت باف را افزایش می دهند، مانند انواع نارنجک و مهارت ها.

– موارد ویژه برای بازیکنانی که هر روز بازی می کنند: هر روز وارد بازی شوید تا جوایز مختلفی بگیرید و در دوئل های هفتگی شرکت کنید و جوایز مخصوصی بگیرید که در غیر این صورت قابل دسترسی نبوده و نمی توان آنها را خریداری کرد.