دانلود RUN RUN 3D – 3 v4.5 – بازی سبک دونده ۳ بعدی اندروید
4.6 20140

اطلاعات اپلیکیشن

نام RUN RUN 3D - 3
ورژن 4.5
آخرین بروزرسانی ۱۶ تیر ۱۳۹۸
نسخه اندروید مورد نیاز 4.0.3
نیاز به روت ندارد
نیاز به دیتا ندارد

خود را برای یک بازی نفس گیر و زیبا در موبایلتان آماده کنید استودیو بازی سازی Timuz Games بازی RUN RUN 3D را برای افراد بالای ۳ سال طراحی و منتشر کرده است و توانسته با کسب امتیاز عالی ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند به طوریکه در مدت زمان کمی بیش از ۱ میلیون نفر آن را دانلود کرده اند. در این بازی شما باید با عبور از مسیرهای مختلف و رد کردن موانع مختلف سکه ها را جمع آوری کرده و امتیاز خود را افزایش دهید تا بتوانید وارد مراحل بعدی شوید. بازی حالت بی پایان دارد و تا زمانی که با مانع های موجود در طول بازی برخورد نکنید میتوانید به راه خود ادامه دهید.

دانلود RUN RUN 3D - 3 v4.5 - بازی سبک دونده 3 بعدی اندروید

کنترل گوشی تان را در دست بگیرید و به چپ و راست حرکت کنید و با پرش از روی مانع های مختلف امتیاز خود را چندین برابر نمایید بعد از بدست آوردن تعداد زیادی از سکه ها می توانید کاراکترهای دیگری را قفل گشایی کرده و دونده مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با پیشرفت در بازی این امکان برای شما فراهم میشود که بتوانید وارد مراحل چالش برانگیز تر بازی شوید و رکورد جدیدی از امتیازات را در میان دوستانتان به ثبت برسانید.

اگر شما از طرفدارن بازی های شبیه سازی و ماجراجویی هستید بدون شک از اجرای بازی RUN RUN 3D نیز لذت کافی را خواهید برد. آیا برای شروع یک مسابقه هیجانی آماده اید؟ اگر پاسخ تان مثبت است معطل نکنید و بازی را دانلود کنید و نهایت لذت را ببرید.

برخی از ویژگی های RUN RUN 3D - 3

جست و جو در یک جهان رنگارنگ و فوق العاده در طول بازی

امکان بازگشایی شخصیت های جدید و تازه

جمع آوری سکه در طول بازی

بدست آوردن امتیاز فراوان

جمع آوری تقویت کننده ها برای رسیدن به هدف

کاراکترهای منحصر به فرد طراحی شده برای تجربه بازی کامل