بار دیگر آمده ایم تا با سبکی جدید از بازی های اکشن و زامبی گونه شما عزیزان همراه وب سایت اندروید کده را شگفت زده کنیم. استودیو بازی سازی Creation Game Studio بازی تازه ای با نام Dead Reaper را برای سیستم عامل های اندروید طراحی و منتشر کرده است. در این گیم پلی اندرویدی شما در نقش شخصیت اصلی به نبرد با زامبی ها می روید و باید آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! ۲ حالت در بازی وجود دارد : حالت داستان و حالت بی پایان!

حالت داستان در واقع دارای ۸ قسمت مختلف است که هر قسمت ۱۰ سطح مختلف دارد از جمله سطح رئیس، حالت عکسبرداری و حالت رانندگی و در مجموع ۸۰ مرحله فوق العاده انتظار شما را به چالش می کشند، حالت بی پایان نیز شامل ۲ نوع گیم پلی است عکسبرداری و رانندگی ! حالت عکسبرداری به طور مداوم به زامبی های شما حمله می کند و در حالت رانندگی از طریق میدان نبرد امکان حرکت به وجود می آید و بسته به میزان قدرت شما قابل اجراست.

دانلود Dead Reaper 2.1.0 - بازی اکشن زامبی کشی اندروید

شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف با طیف گسترده ای از زامبی ها با قدرت های خاص روبرو می شوید که با شلیک های پیاپی گلوله باید آن ها را نابود کنید و مناطق را از وجود آن ها پاک سازید و ده ها ماموریت هیجان آور را پشت سر بگذارید! سرعت عمل شما در شلیک حین رانندگی بسیار مهم است زیرا گاهی مجبورید در حین رانندگی به سمت زامبی ها شلیک کنید. اگر شما از طرفدارن و علاقه مندان بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای Dead Reaper نیز لذت کافی را خواهید برد. آیا برای شروع یک نبرد هیجان انگیز با زامبی ها آماده اید؟ پس همراه ما باشید قول می دهیم نهایت لذت را ببرید.