بازی موبایل Stonies یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های شگفت انگیز و ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی upjers GmbHSimulation برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. این گیم پلی توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. بازی مناسب کودکان بالای ۴ سال است و همچنین برای نصب آن به اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا نیاز دارید. در این بازی هیجان انگیز، شما به زادگاه ما قبل تاریخ خود سفر می کنید و وظیفه مدیریت قبیله را به عهده دارید. در دورانی که خطرات گوناگونی انسان ها را تهدید می کند، قبیله خود را هدایت کنید و آن را به سمت رشد و شکوفایی پیش ببرید. در این دوران ما قبل تاریخی باید یاد بگیرید که چگونه شکار کنید، آتش درست کنید و چگونه ساخت و ساز خانه ها را انجام دهید. شما پا به یک دنیای پر از خطرات و چالش ها گذاشته اید آیا آماده اید ؟

دانلود Stonies 1.46.012 - بازی شگفت انگیز بدون دیتای اندروید

می توانید درختان را قطع کرده، سنگ ها را بشکنید و میوه های مختلف را برای تغذیه بچینید. با همه این منابع و وسایلی که در اختیار دارید سلاح های گوناگون را بسازید و با استفاده از آن ها شکار کنید. روز به روز تلاش خودتان را ارتقا دهید و سپس به کمک آن قبیله و دهکده تان را گسترش دهید و ان را به درستی مدیریت کنید.
اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی هیجان انگیز با محیطی شاد و گرافیکی فوق العاده هستید که مراحل مختلف ان باعث خستگی نمیشود وب سایت اندروید کده بازی Stonies را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید.