نام جدید و زیبای بازی Tycoon Games : Village City که در سبک بازی های شهر سازی و شبیه ساز است توسط استودیو بازی سازی Sparkling Society طراحی و منتشر شده است. بازی با کسب امتیاز خوب ۴٫۱ از۵ در گوگل پلی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و در مدت زمان کمی بیش از ۱ میلیون نفر آن را دانلود کنند. این گیم پلی مناسب همه سنین می باشد و برای نصب آن نیاز به اندروید با نسخه ی بالای ۴٫۱ دارید.

شما به عنوان یک سرمایه دار به کمک سرمایه زیادی که در اختیار دارید شهری کوچک در جزیره را بنا می کنید و به قدری آن را گسترش دهید که به یک کلان شهر با تجهیزات فراوان تبدیل شود. باید کار های زیادی را برای پیشرفت شهرتان انجام دهید و علاوه بر راضی نگه داشتن همشهریان ، مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی و زیبا سازی شهر و … را به عهده بگیرید.

دانلود Tycoon Games: Village City - Island Sim Life 2 1.4.9 - بازی استراتژیک شهرسازی در جزیره اندروید

برای شروع کارهایتان با ساختن خانه برای مردم قدم بردارید و پس از آنکه رضایت شان را جلب کردید به سراغ ساخت بنا های تفریحی و تجاری بروید. این کار باعث می شود تا بتوانید برای همشهریان شغل ایجاد کنید و با کسب درآمد رونق شهر را افزایش دهید و هرچه زودتر آن را به یک کلان شهر تبدیل کنید. اگر به دنبال یک تجربه جدید و مهیج از سری بازی های با سبک شهرسازی و مدیریتی می باشید پیشنهاد وب سایت اندروید کده بازی Tycoon Games : Village City است که به راحتی می تواند ساعت ها شما را محو بازی کند.