بازی Commando Officer Battlefield Survival یک بازی جذاب و جدید در سبک بازی های اکشن و تیر اندازی است که توسط استودیو بازی سازی SpeedMaster Studio برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. بازی با کسب امتیاز ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی توانسته تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دریافتی در سراسر جهان را داشته باشد. برای این گیم پلی اندرویدی شما نیاز به اندروید با نسخه ۲٫۳ + به بالا هستید همچنین برای مخاطبان بالای ۱۶ سال متناسب است.

دانلود Commando Officer Battlefield Survival 1.8 - بازی اکشن ماموریتی اندروید

باید به عنوان شخصیت اصلی بازی از شهر خود به هر شکلی که می توانید محافظت کنید و وارد ماموریت های ویژه شهری شوید. اما ماموریت اصلی شما این خواهد بود که تمام دشمنان وحشی را از بین ببرید و در میدان جنگ زنده بمانید. ۸ نوع مختلف از انواع سلاح های گرم در اختیار شما قرار دارد که باید متناسب با موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت از آن ها استفاده کنید. ویژگی مشترک هر ماموریت سرعت بالا و شلیک های قوی است که در از بین بردن دشمنان بهتان کمک خواهند کرد.

۴ نقشه با زمین های پیچیده از جمله، تمام میدان های جنگ بزرگ در جنگ جهانی، شهرستان ها و دیگر میدان های جنگی کلاسیک همه و همه در این بازی جمع آوری شده اند تا لحظات هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم آورند. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی های اندرویدی با گرافیک عالی و چند بعدی می باشید وب سایت اندروید کده به شما بازی Commando Officer را پیشنهاد می کند.