بازی DIY Fashion Star – Design Hacks Clothing Game یک بازی جدید و جذاب در سبک بازی نقش آفرینی و سرگرم کننده می باشد که توسط استودیو بازی سازی Coco Play By TabTale برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. این گیم اندرویدی برای نسخه های ۴٫۱ است و زمان تقریبی دانلود ان چیزی حدود ۵ دقیقه طول می کشد. همچنین با کسب امتیاز ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و بیش از ۵۰۰,۰۰۰ آن را دانلود کنند.

شما به عنوان شخصیت اصلی در بازی حضور دارید و باید به عنوان یک طراح لباس های زیبایی را طراحی کنید، قسمت های اضافی را برش بزنید و پارچه خود را انتخاب نمایید و در آخر رنگ مورد نظر را بگیرید همچنین می توانید علاوه بر طراحی نمودن لباس  شخصیت سازی کنید و شخصیت منحصر به فرد خود را با سازی کنید و او را در سریع ترین زمان آرایش نمایید و هر آنچه که برای لذت بردن نیاز داشته باشید در این گیم پلی موجود است.

دانلود DIY Fashion Star - Design Hacks Clothing Game 1.0.2 - بازی طراحی لباس ستاره ها اندروید

پس با دقت قلم ها را بکار ببرید لباس هایی خود را طراحی کنید و پس از ذخیره کردن به دوستان خود نشان دهید. بازی جالب DIY Fashion Star با طراحی مراحل مختلف محیط شاد و رنگارنگی را برای شما ایجاد کرده است و ساعت ها شما را سرگرم بازی می کند. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها می باشید وب سایت اندروید کده بازی کودکانه و پر انرژی DIY Fashion Star را به شما پیشنهاد می کند بازی مناسب کودکان دختر بالای ۳ سال است.