بازی Golem Rage یک بازی فوق العاده و منحصر به فرد است و جز بهترین بازی های اندرویدی به حساب می اید که شما را وارد دنیای جدیدی از بازی ها می کند. گولم موجودی شبیه انسان است که در افسانه ها با استفاده از سحر و جادو و اشیا بی جان ساخته شده است. و حالا در این بازی کنترل شخصیت اصلی در دستان شما است. انواع مختلفی از موجودات عجیب و غریب در بازی وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود دارای سبک و توانایی های منحصر به فردی می باشند. و شما را وارد چالش های جدیدی می کنند. باید با توانایی های خاص خودتان ان ها را از بین ببرید.

دانلود Golem Rage v1 - بازی اکشن خشم گولم برای اندروید

در واقع در این بازی وارد قلعه ای خواهید شد که گریختن از آن کار هرکسی نیست و باید بتوانید به همراه گولوم ام انجا را ترک کنید و از دست دشمنان خلاص شوید. انواع مختلفی از مکان ها وجود دارد که هر کدام دارای موجوداتی خارق العاده می باشند و باید با آن ها بجنگید. در این بازی تنها نجات جان تان مهم است و برای نجات جان تان و رسیدن به هدفتان باید مبارزه کنید.

دانلود Golem Rage v1 - بازی اکشن خشم گولم برای اندروید

بازی Golem Rage توسط استودیوی بازی سازی OutBox Games برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی های اندرویدی می باشید وب سایت اندروید کده بازی خشم گولم را به شما پیشنهاد می کند.