بازی نقش آفرینی ماجراجویی TORN برای اندروید یک بازی فوق العاده اکشن و مهیج برای علاقه مندان به این سری از بازی ها است. شما در ابتدای بازی در حال وارد شدن به شهر تار هستید. شهری تاریک و کثیف که توسط دو میلیون نفر انسان درگیر جنایت، فتح، غارت و غیره شده است. در این شهر که پر شده از جرم و جنایت شما نقش مهمی را بر عهده دارید. و می توانید به جای هر کدام از شخصیت ها بازی کنید. چالش های بسیاری وجود دارد که هر کدام در سطحی منحصر به فرد طراحی شده اند و ساعت ها می توانند شما را سرگرم کنند.

دانلود TORN 0.1.15 بازی نقش آفرینی ماجراجویی جرم جنایت اندروید

چالش های بازی TORN به صورت روزانه تغییر می کنند و هر بار شما با سری جدید از آن ها مواجه می شوید. سعی کنید به محض ورود به بازی برای خود گروهی از دوستانتان را تشکیل دهید. در این بازی پلیس به دنبال کار های شما نیست پس آزادانه می توانید هر کاری را انجام دهید. انواع مختلفی از توطئه ها و حقه ها بر علیه تان انجام می شود. حتی ممکن است تجهیزاتتان به سرقت برده شود و یا به سمت شما شلیک شود. پس خود را آماده هرگونه درگیری و مبارزه ای بکنید.

اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از باری های جنایتی و اکشن می باشید. وب سایت اندروید کده این بازی زیبا را به شما پیشنهاد می کند همچنین TORN توانسته امتیاز ۴٫۱ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد.