اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

یک ماجراجویی فوق العاده در انتظار شماست و شما سفری را در یک دنیای گسترده و کشف نشده آغاز خواهید کرد که باید در آن هیولا ها و اژد ها های عظیم را بکشید. شما فقط باید پنل درست را پیدا کرده و برای پیروزی بجنگید. این بازی در سبک نقش آفرینی ارائه شده و همانند دیگر بازی های این سبک، گیم پلی بسیار وسیع و متنوعی در اختیار بازیکن قرار داده و به او اجازه می دهد تا از تمامی امکانات بازی لذت ببرد.

یک تیم تشکیل دهید

یک ارتش جنگی از هزاران سرباز منحصر به فرد و خاص تشکیل دهید و آنها را برای یک ماجراجویی نقش آفرینی فوق العاده، به میدان نبرد ببرید. در این بازی هر قهرمان ویژگی های خاص خود را داشته و شما می توانید در حین بازی با دوستان خود قهرمان ها را عوض کرده و یا حتی از همدیگر قرض بگیرید!

ساز و کار انتخاب پنل!

پنل ها را انتخاب کنید و با استفاده از آنها مسیر خود را بسازید و قهرمانان خود را در نبرد علیه هیولاهای این بازی فوق العاده هدایت کنید!

پازل و حمله

وارد بازی شوید و پازل ها را حل کنید، بهترین مسیر ها را انتخاب کرده و با یک اشاره ساده انگشت، پی در پی حمله کنید.

با دوستان خود بازی کنید

با دوستان ارتباط برقرار کنید و قهرمانان خود را مبادله کرده و یا قرض بگیرید تا برای رسیدن به بزرگترین پاداش، با بزرگترین و قوی ترین اژدها ها بجنگید. در این بازی بی نظیر با امکانات گسترده، شما می توانید از بازی در کنار دوستان خود لذت ببرید، قهرمانان انها را قرض بگیرید و اوج مهارت های جنگی خود را نشان دهید. چشم امید بشریت به دستان شما است. باید با مهارت های تاکتیکی منحصر به فرد خود، بشریت را از شر هیولا های عظیم و خشمگین نجات دهید.

میلیون ها نفر در حال بازی هستند

این بازی هیجان انگیز پازل اول در ژاپن اجرا شده بود و تا به امروز میلیون ها بار دانلود شده است.

نبرد های انیمه حماسی!

با کنترل های ساده و انیمیشن های حیرت انگیز جنگی، از حرکت پر انرژی کاراکتر های قدرتمند و منحصر به فرد خود لذت ببرید! تصمیمات شما به قهرمانان تان قدرت می دهد!

سادگی برای مبتدیان

حتی اگر اولین بار است که دارید راه اژدها را بازی می کنید، بخش آموزش شما را هدایت می کند تا وقتی که بتوانید به تنهایی اژدها را شکست دهید!

سلاح های فوق العاده

سلاح هایی که شخصیت های بازی استفاده می کنند به چهار دسته تقسیم می شوند: شمشیر، نیزه، تیر و کمان و میله. این شامل سلاح های دور بردی مانند تفنگ های کمانی و دیگر سلاح های جادویی شگفت انگیز دیگر می شود.

داستان

۱۷ سال قبل، وقتی اژدها های بزرگ وارد شدند و همه چیز را از بین بردند، نبرد با اژدها ها که یک نسل طول کشیده بود، به یک باره ضربه ویران کننده ای را دریافت کرد. حالا، افسانه ها می گویند که یک ناجی در پایتخت پادشاهی بیدار خواهد شد و قهرمانان را احضار خواهد کرد تا به او در پیروزی نبرد نهایی برای بشریت کمک کنند.

این بازی نیاز باید همیشه به اینترنت وصل باشد، بنابراین در حین بازی همیشه از اتصال خود اطمینان حاصل فرمایید.

اگر در حین یک ماموریت شما بازی را آپدیت کنید، اطلاعات آن ماموریت از بین خواهد رفت. لطفا دقت کنید و همیشه بعد از تمام کردن یک ماموریت بازی را آپدیت نمایید.

ویژگی های Road To Dragons:

– ماموریت بزرگ “درخت” اکنون باز است.

– صحنه کمیاب بازی کرین اکنون تجدید شده است. اکنون تعداد بازی کرین به جای ۱۰ به ۱۱ رسیده است.

– باگ های مربوط به نوشته های بازی برطرف شدند

– دیگر باگ های جزیی هم مرتفع شده اند.