به بازی سوار خوش آمدید! به شما هشدار می دهیم: این فقط یک بازی نیست، بلکه یک دنیای جادویی است که شما باید در آن رشد کرده و مبارزه کنید تا بهترین افراد را برای کار ها پیدا کنید. افرادی مانند یک جنگجوی قدرتمند، تاجران باهوش و کسی که ده ها هزار نفر او را تحسین می کنند.

در این بازی نقش آفرینی، مانند دیگر بازی های این سبک، شما آزادی عمل بسیاری دارید و می توانید داستان خود را هر طور که دوست دارید رقم بزنید. در این بازی شما می توانید به راحتی شغل خود را عوض کنید و بر اساس شخصیت حرفه ای خود شغل تان را انتخاب کنید. آیا دوست دارید در خط اول باشید یا پشت سر تیم کمانداران بایستید؟ آیا در استفاده از شمشیر و یا جادو مهارت دارید؟ یا اینکه نقش راهبی را بازی خواهید کرد که برای ما دعا می کند؟ این بازی واقعا با آزادی عمل بسیار، گیم پلی گسترده و داستان جذاب، تجربه فوق العاده ای از حس قهرمانانه به شما می دهد.

در اینجا، هر قطعه ای از تجهیزاتی که می گیرید منحصر به فرد و خاص هستند، تمام آیتم های موجود در ویژگی های بازی به طور تصادفی انتخاب می شوند و شاید شما فرد خوش شانسی باشید و بهترین چیز ها را دریافت کنید.

با استفاده از داد و ستد، شما آیتم هایی را جمع می کنید تا آن را به بازیکنان دیگر بفروشید و به سرعت ثروتمند شوید.

با پوشیدن لباس های مختلف و تغییر ظاهر، هر کسی وضع و ظاهر متفاوت و جالبی دارد. این بازی تا این حد دقیق است و به جزییات توجه دارد.

مهارت های حرفه ای در انواع زمینه ها که به شما یادآوری می کند که تنها با بازیکنان واقعی سر و کار داشته باشید.

شما می توانید از بین صد نوع سرباز مختلف، انتخاب خود را انجام دهید. برای آنها بهتر است، زیرا در کنار شما به یک همراه قوی تبدیل می شوند.

می توانید به سازمان عمومی ملحق شوید و به همدیگر کمک کرده و یک کشور را بسازید. شما پادشاه دنیا خواهید شد.

ویژگی های اصلی بازی:

– گیم پلی جذاب و وسیع

– تنوع سربازان

– امکان تعویض راحت شغل

– مهارت های متعدد و گسترده

– امکان تعویض ظاهر