برنده جایزه Grand Prize در میان بازی های نقش آفرینی!

امتیاز خارق العاده ۴٫۷ در پلی استور!

به هیچ وجه از دست ندهید!

Sage Fusion 2 :در این بازی زیبا و سرگرم کننده قادر هستید به مبارزات فرا زمینی گوناگون بپردازید و ساعت ها سرگرمی چالش برانگیز را در دستگاه اندرویدی خود به ارمغان آورید. شما در نقش یک تاجر ثروتمند در صفینه ای در حال پرواز هستید و ناگهان صفینه تان دچار نقص فنی شده و در مکان مرموزی سقوط می کنید. در ادامه مراحل و کشف حقایق داستان بازی به این موضوع پی می برید که سقوط فضا پیمایتان یک تصادف نبوده بلکه دسیسه ای در کار است! این بازی با امتیاز خارق العاده ۴٫۷ در فروشگاه گوگل پلی می تواند نظر شما را به عنوان یکی برترین بازی نقش آفرینی حال حاضر برای پلتفرم اندروید جلب نماید. شایان ذکر است که این بازی افتخار کسب جایزه Grand Prize را داراست و می تواند ساعت ها شما را به چالش وا دارد و اوغات فراغتتان را شیرین و شیرین تر نماید.

ویژگی های Sage Fusion 2 :

– خط داستانی جذاب بازی که خصیصه اصلی این عنوان از بین بازی های اندرویدی به حساب می آید.

– تصاویر روایت گر داستان و همچنین پس زمینه های گیم پلی بازی به صورت دستی طراحی شده اند و بازه تنوع ۱۲۰ تایی را دارا هستند.

– مبارزه ها و مکالمه هایتان هدایت گر خط داستانی و سرنوشت بازی است

– بازی در انواع لوکیشن ها و محیط منحصر به فرد و عاری از تکرار

– رابط کنترلی کاربر پسند و بدون کلید های جوی استیکِ برصفحه

– فعل و انفعالات تعداد کثیری از کاراکتر ها و دیالوگ ها

این بازی بسیار جدید با گرافیک اچ دی را که توسط شرکت بازی سازی Kidalang ساخته و پرداخته گردیده و اخیرا در فروشگاه گوگل پلی انتشار یافته و با استقبال گسترده کاربران نیز مواجه شده است، به هیچ وجه از دست ندهید.

تغییرات این نسخه :

– برطرف شدن باگ ها