این بازی با ماشین های مختلف در شش دسته ماشین های مسابقه ای تورینگ، ماشین های قدرتی، سرعتی، لوکس، نسکار و کامیون های نسکار، دنیایی از رقابت ماشین سواری را برای شما عرضه می کند.

تمام ماشین ها باز شده اند و شما نیازی ندارید که در بازی ماشین بخرید. این ماشین ها در ۶ دسته مختلف ارائه شده اند و در مجموع شما می توانید از بازه گسترده ۲۰ ماشین مختلف که هر کدام ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف خود را دارد، ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید. شما باید در این بازی ماشینی را انتخاب کنید که با سبک رانندگی شما بیشتر سازگار باشد و بتوانید با آن از پس مسیر های سخت و دشوار بر آیید.

در این بازی ۱۰ مسیر مسابقه ای مختلف وجود دارد که در بین آنها برخی پیست های معروف هم دیده می شود. هر کدام از این مسیر ها دارای خطر ها و پیچ و خم های منحصر به فردی هستند که تنها یک راننده واقعی می تواند از پس همه آنها بر آید. در این مسیر ها شما باید اوج مهارت رانندگی خود را به معرض نمایش بگذارید تا به همه نشان دهید که پادشاه رانندگی چه کسی است. شما می توانید در ۶ دوره مسابقه قهرمانی مختلف شرکت کنید و با حذف رقبا که در هر مرحله دشوار تر و بی رحم تر می شوند، به مقام قهرمانی برسید. این بازی گرافیک زیبا، گیم پلی ساده و روان و کنترل های ساده ای دارد که به شما اجازه می دهد با آسانی تمام و بدون تحمل فشار زیاد، مدتها از این بازی لذت ببرید.

ویژگی های Real Simulation Experience:

– تمام ماشین ها باز هستند و نیازی به خرید داخل بازی وجود ندارد.

– تمام مسیر ها باز هستند و نیازی نیست که در داخل بازی شما خرید کنید.

– ۶ دسته مختلف ماشین: ماشین های تورینگ، ماشین های قدرتی، سرعتی، لوکس، نسکار و کامیون های نسکار

– ۲۰ ماشین مختلف و متنوع با ویژگی های منحصر به فرد

– شبیه سازی دقیق و زیبای بازی

– گیم پلی روان و جذاب

– گرافیک زیبا

– ۱۰ پیست اتومبیل رانی مختلف که شامل چند پیست معروف است

– ۶ تورنمنت قهرمانی هیجان انگیز و لذت بخش