امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

نقش آفرینی و اکشن!

Armed Heroes: Military Heroes : یک بازی نقش آفرین ساخته شرکت بازی سازی Allstar Games بوده و در دسترس کاربران سراسر جهان از طریق فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته است. این بازی هم اکنون در پلی استور دارنده نمره ۴٫۲ از ۵٫۰ می باشد. در این بازی زیبا و سرگرم کننده عواملی چون موتور سه بعدی، افکت های تصویری خیره کننده و جذاب و همچنین گیم پلی آرامش بخش بازی را تجربه کرده و قدرت قهرمان والا مرتبه و قدیمی کشور یونان را در میان دستان خود مجسم سازید. حضور بیش از ۱۰۰ لوکیشن گوناگون و صد ها استعداد و توانایی جذابیت بازی را دوچندان کرده است. هیجان حداکثر جدال را در این بازی انقلابی و سه بعدی در سبک MMORPG تجربه نمایید.

ویژگی های Armed Heroes: Military Heroes :

– کلاس های متنوعی در بازی وجود دارد که هریک دارای ویژگی های مخصوص خود می باشد.

– حضور هفت گونه مختلف از دشمنان : موجودات خیالی، کمان گیر ها، جنگجویان، ساحران، شوالیه ها، سلحشور ها، نجیب زادگان و گردنکشان که شما آزادی انتخاب کامل را در انتخاب هریک دارا هستید.

– به اکتشاف میراث باستانی از زمان ها دور پرداخته و مسیر خود را به سمت خرابه های باستانی و پر رمز و راز بازی هموار سازید!

– در حود ۱۰۰ نقشه مختلف به اضافه ورژن های متعددی از گذرگاه ها در هر یک ساخته و پرداخته گردیده است.

– به قلب خطر به تنهایی یا به همراه دوستانتان قدم گذارید و می توانید از میان ۴ درجه سختی یکی را برگزینید.

– میادین نبرد به سبک PVP در بخش چند نفره بازی در دسترس هستند تا بتوانید جنگ های گسترده در میان حکمرانی ها به راه اندازید.

– بیش از ۱۰۰ لوکیشن جذاب و بی نظیر برای بازی

– چابک باشید بازی در حال دشوار تر شدن است! و به یاد داشته باشید که هر قدر بیشتر در مراحل پیش بروید اسلحه های مرگبارتری برای نابود کردن هیولا های قدرتمند تر نیاز دارید.