اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

عنوان تیر های اژدهای پرنده بر اساس بازی قدیمی اکشن تیر اندازی مرموزی به نام برادران خونی بود. تنها تفاوت در این است که این بازی به سبک تیر و کمان ارائه شده است. این بازی سعی می کند آن سبک قدیمی را در داخل بازی جدید تیر و کمان اکشن سه بعدی جای دهد. به همین دلیل شما می توانید در این بازی جا خالی دهید. شما باید در حین اینکه به دشمنان تیر پرتاب می کنید، از این طرف به آن طرف بپرید. برخی مواقع باید با دوری از دشمنان کوچک، قدرت تیر اندازی خود را روی هیولاهای بزرگ متمرکز کنید، در غیر این صورت زمان کافی برای تمام کردن بازی را نخواهید داشت. مهم تر اینکه، بعضی مواقع به اودین نیاز خواهید داشت که در چند مرحله به شما داده خواهد شد. هرچه قدر با تقویت خود، قدرت تان را بالاتر می بردی، دشمنان شرور و هیولا های بزرگ هم قوی تر می شوند. پس کمان داران آماده باشید!

همچنین از شروع مرحله ۳، می توانید چند لباس را طراحی کنید و تخم اژدها بدست آورید. وقتی اژدها از تخم بیرون آمد، روی دکمه PvP کلید کنید و سوار اژدها شوید تا در نبرد هوایی تن به تن، با دشمن خود مبارزه کنید. هر کدام سه نوبت می توانید به سمت دشمنان خود تیر اندازی کنید. این دشمنان مرتبا حرکت می کنند. بعد از اینکه ۳ نوبت شما تمام شد، حالا باید از تیر های پرتابی فرار کنید.

در مبارزه با هیولاها، کماندار زیبایی را کنترل کنید. کماندار خود را از این طرف به آن طرف حرکت دهید تا از ضربه های دشمن دوری کنید. در این بازی، ماموریت های مختلف را در مکان های مختلف به پایان برسانید. با اورک ها، دیو ها، جن ها و دیگر هیولاها مبارزه کنید. غول های قدرتمند را شکست دهید و جایزه ارزشمندی کسب کنید. صدها تیر به دشمن خود بزنید و از توانایی های مختلف استفاده کنید. برای خود اژدها داشته باشید. مهمات، زره و سلاح برای کماندار خود بخرید و او را تقویت کنید.

ویژگی های ۴story M:

– ماموریت های زیاد

– امکان سوار شدن بر اژدها

– مبارزه با دیگر بازیکنان

– انواع لباس