Mad City Crime : یک بازی جهان آزاد جدید و زیبا می باشد که انتشار آن را جدیدا از شرکت بازی سازی Extereme Games در فروشگاه گوگل پلی شاهد بوده ایم و سبک و سیاق و گیم پلی آن تاحد زیادی شما را به یاد بازی مشهور و پر مخاطب GTA می اندازد که انواع و اقسام آن در ورژن ها و ژانر های متعدد و گوناگون در پلتفرم های مختلف عرضه شده است.

لازم به ذکر است که بازی کاملا به صورت رسمی و دفتری انتشار یافته و دیگر از ورژن های بتا و پیش نمایش خبری نیست. محیط و گیم پلی بازی در نوع خود متفاوت و مهیج می باشد که با عناصر و عوامل محیطی تعاملی و گوناگون مزین شده است. اگر تا به حال بازی های Open World را امتحان کرده باشید بدون شک طرفدار آن ها خواهید بود در این نوع بازی ها، بازیکنان داری آزادی عمل فراوان بوده و محدودیت به پیش بینی های سازنده و خط داستانی خشک و یکنواخت و از پیش تعیین شده ی بازی های معمول را تجربه نخواهید کرد.

داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک دیوانه زنجیری باید به انجام کار های مخرب و غیر قانونی بپردازید که آزار و اذیت مردم، تیر اندازی به پلیس و عابرین، رانندگی خطرناک، کشت و کشتار در خیابان ها، و مواردی از این قبیل از جمله این کار هاست. شک نکنید که نقش یک دیوانه را در یک شهر شلوغ ایفا کردن لذت خاص خود را دارد و بدون هیچ شکی عاشق آن خواهید شد. به نابود کردن ماشین های عابر در سطح خیابان بپردازید و در صورت دخالت نیرو های پلیس به سرعت محل را ترک کنید و در صورت لزوم با اسلحه های سنگین و غیر سنگینِ در دسترستان، آن ها را هدف گلوله خود قرار دهید. بازی در سبک اُپن ورد ساخته شده و گرافیم اچ دی آن به جذابیت هر چه بیشتر بازی می افزاید.