اکشن و پر تحرک با حضور انواع موجودات افسانه ای و اعجاب آور!

Hourglass Chronicles Warrior به حکم فرمایی “اشمور” خوش آمدید. شخصیت افسانه ای و قدرتمن “ARABAT” در حال گسترش دادن ترس و وحشت به وسیله جادو در تمامی دهکده های سراسر قلمرو می باشد. شاهزاده این مرز و بوم به عنوان گروگان در قلعه دشمن گرفتار شده است و وظیفه شماست که او را نجات دهید.

در هر مرحله باید در برابر گذشت زمان بجنگید و و موازی با آن باید به نبرد با لشکر دشمن بپردازید. ساعت شنی های تعبیه شده در جای جای بازی را به دست آورید تا بتوانید زمان بیشتری برای ادامه بازی کسب کنید همچنین اسلحه های گوناگون نیز برای پیدا کردن در بازی تدارک دیده شده اند تا با استفاده از آن ها به جدال با نیرو های اهریمنی و قوای ستیزه جو و خشن دشمن بپردازید.

برای راهیابی به مرحله بعد باید ۴ کلید پیدا کنید که هریک توسط هیولا های قدرمند محافظت می شوند. مجموعه کامل از این کلید ها می تواند دروازه هر مرحله را به دیگری بگشاید. در طول ماجراجویی در مراحل و محیط های متعدد به دنبال کشف اسلحه های بیشتر باشید مخصوصا اسلحه هایی که جادویی هستند و قادر به کشتن ARABAT و اژدهایان محافظ او می باشند.

تمام تلاش خود را به کار گیرید تا اهریمن را به زانو در آورده و شاهزاده داستان بازی را به وطن خود بازگردانید.

ویژگی های اصلی بازی :

– حضور ادوات جنگی متنوع و افسانه ای از جمله : شمشیر، شمشیر دو لبه، تیر و کمان، اسلحه های جادویی

– دشمنان اعجاب آور و گوناگون : بی گانه ها، اسکلتی ها، غول های یک چشم، کروکودیل ها، اژهایان،مار ها و عنکبوت های عظیم الجثه، آدم های کروکودیلی، گوریل، شیاطین و اجنه، دایناسور ها و …

– این بازی در دسته های ماجرایی زیز قرار می گیرد :
بازی های قرون وسطایی، بازی های شمشیری، بازی های رزمی و رزمندگان قرون وسطی