Sybil: Castle of Death یک بازی ترسناک با حال و هوای تاریک و کمدی است که در سبک استراتژیک دفاع قلعه ای توسط استودیو بازی سازی Jombihead Studio ساخته و پرداخته گردیده و در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندرویدی در سراسر جهان منتشر شده است. بازی دارای پیچیدگی خاصی می باشد که تا قبل از این بازی، نمونه آن را مشاهده ننموده اید.

یکی از عوامل برتری این بازی نسبت به مشابهانش، می تواند حضور داستان منحصر به فرد برای هر موج از دشمنان باشد که به گونه ای هنری آن را از دیگر بازی ها متمایز می سازد. در این بازی باید از اتاق نگهداری تابوت محافظت کنید. برای این منظور باید همه دشمنان خود را در بیرون از درب های سالن تشریفات مذهبی نابود کنید. که البته می توانید از عواملی چون احضار هیولا ها، استفاده از انواع ورد ها و جادو ها همچنین امکان تله گذاشتن برای مهاجمین، استفاده کنید.

تمامی مراحل بازی یک قانون ساده دارد : اگر بتوانید هجمه ی دشمنان را به کلی نابود کرده و تمامی مهاجمان را به قتل برسانید، پیروز می شوید ولی اگر متجاوزان بتوانند خود را به اتاق تشریفات برسانند شکست خواهید خورد. پس عظم خود را جزم کنید و از تمام امکانات و توانایی های جادویی بازی استفاده بهینه ببرید تا قبل از رسیدن دشمنان به در سالن تشریفات آن ها را از صحنه روزگار برچینید.

این بازی با گیم پلی جذاب و محیط ترسناک خود می تواند بسیاری از رقبا را در این ژانر به زانو در آورد. منتظر چه هستید!