“Virtual City Playground”بازی شهر مجازی ساختمان های مسکونی و صنعتی بسازید. انواع کالاهای عمده تولید کنید و آنها را به فروشگاه های جذاب و وسوسه آمیز خود ارسال کنید. یک سیستم گسترده حمل و نقل طراحی کنید تا شهروندان را به پارک، سینما، ورزشگاه و خیلی جاهای دیگر ببرید.

می توانید با بازیافت زباله، درختکاری، ارتقا ساختمان ها و اضافه کردن بیمارستان و آتش نشانی شهر خود را سبز تر کنید. با ترتیب دیدن مراسم عمومی تماشایی برای ساکنان، به این شهروندان مسئولیت پذیر و خوشحال پاداش بدهید. در شهر خود برج های بلندی بسازید! در این بازی می توانید برج های آپارتمانی زیبا، یک آسمان خراش مطابق با محیط زیست، یک فرودگاه، ورزشگاه، قلعه یخی، آشیانه هواپیما و حتی پد پرتاب موشک بسازید!

این بازی زیبا و منحصر به فرد Virtual City Playground در سبک بازی استراتژیک اندروید ارائه شده و شما باید تمام مهارت های رهبری و مدیریت خود را در این بازی به کار بگیرید تا آرامش، شادی و ثبات را برای شهروندان شهرتان رقم بزنید!

در دنیای امروز از  بازی به عنوان یک ابزار استفاده می گردد. در کشورهای خارجی به بازی های سبک استراتژی بازی های شبیه سازی مدیریت نیز می گویند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی های اینترنتی مانند بازی clash of clans   و مشابه آن در افزایش مهارت های مدیریتی تاثیر بسزایی می تواند داشته باشد . تخصیص بهینه منابع ، افزایش سرعت در تصمیم گیری (در قسمت حمله بازی که زمان اندک باید بهترین عملکرد را داشته باشید) و کار تیمی و …. .امیدوارم ازین بازی لذت ببرید.