Gabriel Knight Sins of Fathers

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

امتیاز ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی استور!

نصب کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت!

Gabriel Knight Sins of Fathers یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۴٫۷ ستاره می باشد و نسخه فول و خریداری شده آن را که توسط Phoenix Online Studios برای اندروید طراحی و ساخته شده است برای شما عزیزان قرار داده ایم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر و فوق العاده ببرید. شخصیت اصلی بازی گابریل در تلاش است تا پرونده قتل های زنجیره ای در سطح شهر را هر چه سریعتر به پایان برساند و سرانجام قاتل را مجازات کند، اما گویی چیزی درست نیست، هرچه بیشتر وارد جزئیات می شود پی می برد که مسائل و جزئیات این پرونده بسیار پیچیده تر از گذشته می شوند و دوباره به خانه اول خود باز می گردد!

این بازی سال های پیش برای Pc و کنسول های خانگی منتشر شده بود و اکنون نسخه جدید آن با محیطی جذاب تر و گرافیکی تر از گذشته برای اندروید منتشر شده است تا شما نهایت لذت را از این بازی بی نظیر که برنده چندین جایزه منحصر به فرد و بی نظیر شد است ببرید. گرافیک بازی بسیار بالا می باشد و گیم پلی آن دقیقا همانند بازی های مشهوری همانند بازی خدایان و The Walking Dead می باشد.

– گرافیک بالای HD و محیط بی نظیر در مقایسه با سایر بازی های مشابه

– اکشن فکری و پازل سوم شخص

– گیم پلی بی نظیر و چالش برانگیز بازی

– معماها و مکان های اسرار آمیز و چالش برانگیز

– داستان بی نظیر و عمیق بازی به همراه چالش های منحصر به فرد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!