گرافیک پیکسلی!

Fist Puncher : مرد شیر فروش شرور، شهرِ ” سن کروسس ” را در چنگال کثیف و گناه آلود خود گرفته است. و حالا برای ” دکتر کاراته ” و دیگر اعضای گروه تکلیف شده تا عدالت قدیمی مدرسه را به خیابان های بی قانون شهر باز گردانند. این بازی با کنسول NVIDIA SHIELD نیز سازگار است.

ویژگی های Fist Puncher :

– ویژگی های نسخه SHIELD Hub در این بازی مشاهده می شود.

– حضور ۱۹ کاراکتر شخصیتی به اضافه کاراکتر هایی چون : Dr. Karate, Steroid Jackson, Hella Fistgerald and the Beekeeper که در طول مراحل می توانید آن ها را آنلاک کرده و با هر یک به بازی بپردازید.

– عوامل نقش آفرینی بازی به شما اجازه می دهند تا از آیتم هایی چون : به دست آوردن مدال افتخار و همچنین اعمال تغییرات دلخواه بر روی کاراکتر ها بهره ببرید.

– خرید آراستنی ها به علاوه ی توانایی ها، اسکیل ها، و قدرت های ویژه برای هر کاراکتر به صورت منحصر به فرد.

– بیش از ۵۰ مرحله متنوع شامل : سواحل برهنه، کشتارگاه و پرورشگاه شترمرغ

– ۹۹ دستاورد مختلف از جمله کارت های تجاری

– بیش از ۱۰۰ ایتم قابل جمع آوری در گوشه و کنار بازی تعبیه شده اند.

– قادر هستید با استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها از جمله : اسلحه تیزر، کمان، بمب، تفنگ و غیره به جدال با دشمنان بپردازید.

– بازی دارای عناصر تعاملی می باشد که می تواند هر کدام را به این طرف و آن طرف پرتاب کنید که از جمله آنها : پرتاب اتومبیل ها ، گاو، سگ نوازندگان خیابانی، و بسیاری دیگر

کنترلر:

این بازی سازگاری کاملی با دستگاه های کنترلر، بر پایه NVIDIA SHIELD را دارد و علاوه بر آن می توانید از کنترلر های سازگار با دستگاه اندرویدتان نیز استفاده کنید.

تغییرات این نسخه :

– اضافه شدن آیکون های بیشتر در رزولیشن های بیشتر

– بار گذاری دوباره تکستچر ها به صورت خودکار بعد از اعمال تغییرات در تنظیمات بازی