Rock Life – Hero Guitar Legend

امتیاز ۴٫۱ ستاره و میلیون ها دانلود در گوگل پلی استور! 

نسخه فول آنلاک و مود شده بازی!

Rock Life – Hero Guitar Legend یک بازی فوق العاده جذاب و بی نظیر می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک علاقه مندان به سبک راک و بازی های گیتار برقی را شگفت زده خواهد کرد! این بازی با سبک مشابه بازی محبوب گیتار هیرو بدون شک یکی از بهترین بازی های گیتار می باشد که تا به امروز برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز ۴٫۱ ستاره در گوگل پلی استور می باشد که امروز در اندرویدکده نسخه فول و مود شده آن را قرار داده ایم.

گروه خود را تشکیل دهید، بهترین گیتاریست ها را در کنارهم گرد آورید و به یکی از بهترین گیتاریست های دنیا تبدیل شوید. با گذشت مراحل و کسب موفقیت های بیشتر می توانید گیتارهای بهتری برای خود بخرید و آیتم های جدیدی باز نمایید.

موسیقی های به کار رفته در بازی بی نظیر می باشد و می توانید به صورت REAL-TIME با دوستان خود به صورت آنلاین به بازی بپردازید.

نوازندگان جدیدی استخدام کنید، باند خود را بزرگتر از قبل کنید و با پولی که به دست می آورید برای خود آیتم و ابزارهای یشتری بخرید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!