Slugterra: Dark Waters

امتیاز ۴٫۶ ستاره و هزاران دانلود در گوگل پلی!

نسخه مود شده و فول آنلاک بازی!

Slugterra: Dark Waters یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بی نظیر ۴٫۶ ستاره در گوگل پلی استور می باشد. امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی به همراه تمامی آیتم ها و پول بی نهایت را برای شما قرار داده ایم تا از بازی نهایت لذت را ببرید! این بازی فوق العاده زیبا و جذاب بر اساس انیمیشن Slugterra طراحی و ساخته شده است و یک بازی بی نظیر برای طرفداران این شخصیت دوست داششنی می باشد.

ماموریت خود را آغتز کنید، در بیش از ۹۹ مرحله بازی با چالش های سخت و دشوار بازی دست و پنجه نرم کنید و به یکی از قدرتمند ترین Slugterra تبدیل شوید تا توانایی های خود را به همه ثابت کنید. امروزه جهان پیشرفت های بسیاری کرده است و تکنولوژی جدید باعث شده است تا سلاح های مرگبار و جدید بسیاری طراحی و ساخته شود، اکنون در این بازی شما تنها باید تا می توانید مبارزه نمایید و از سلاح های بیشتری برای وارد شدن به غار ها و نابودی دشمنان استفاده نمایید.

در این بازی هدف اصلی شما تشکیل گروهی قدرتمند و مجهز برای نابودی و جلوگیری از پیشرفت شخصیت بد بازی یعنی دکتر Blakk می باشد. در این بازی دکتر بلیک می خواهد ۹۹ غار را تسخیر کند که در این غارها ماده ای به نام آب تیره وجود دارد و با آن ها سلاح های مرگبار و فوق بشری بی نظیری بسازد. ماموریت شما در این بازی مبارزه با دکتر بلیک و جلوگیری از دسترسی او به این غارها می باشد.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!