هدایت تیمی را به عهده بگیرید که شامل چند قهرمان است. با هیولا های مختلف وارد نبرد شوید. آنها را شکست دهید، تجربه کسب کنید و پاداش های با ارزشی را ببرید. سفر های شگفت انگیزی را در دنیای حیرت انگیز این بازی آغاز کنید. مکان های روشن و سیاه چال های عظیم را جستجو کنید. ارتش هیولا ها و غول های قدرتمند را شکست دهید. ترکیب تیم خود را تغییر دهید زیرا هر قهرمان مهارت خاص خود را دارد. یک تیم رویایی بسازید که در نبرد ها شکست ناپذیر باشد. در میدان های نبرد، با دیگر کاربران مبارزه کنید و قدرت خود را ثابت کنید.

این بازی یکی از چند بازی برتر بود که بسیاری از کاربران بازی های اندروید منتظر آن بودند و اکنون با ویژگی های جدید و گرافیک بهتر روانه بازار شده تا بار دیگر شما را به دنیای قهرمانان ببرد.

ما هدایای ارزشمندی را برای تمام کاربران بعد از شروع بازی آماده کردیم. کاراکتر های قوی کسب کنید، تجربه به دست آورید و الماس و طلا به عنوان جایزه دریافت کنید!

ویژگی های Legends Rush:

– قهرمانان افسانه ای

– ما طراحی سه بعدی جالبی را برای کاراکتر های مورد علاقه شما انجام دادیم و آن را با آخرین تکنیک های انیمیشن ترکیب کردیم تا همه جزییات مطابق میل شما باشد.

– ساده اما اعتیاد آور

– گرافیک عالی

– افکت های صدای فوق العاده

– به لطف اجرای آسان، شما می توانید هرجا بازی کنید، حتی با یک دست! ممکن است باور نکنید که چطور اجرا و کنترل بازی به این جذابی می تواند آسان و راحت باشد.

– آزمایش با مهارت

– کاراکتر های مختلف را ترکیب کنید و بهترین راهکار را برای تقویت مهارت هایتان پیدا کنید تا به بهترین نتیجه برسید و قهرمان میدان مبارزه شوید.

– سیستم ساده کنترل

– امکان مبارزه با دیگر بازیکنان

– سیاه چال های خطرناک

– گیم پلی روان، جذاب و ساده