تانک های پیشرفته و مدرن را برانید و وارد نبرد های پر حرارتی با دشمنان قدرتمند شوید. تانک خود را تقویت کنید تا قوی تر شده و در جنگ ها پیروز شود. در جنگ ماشین آلات فوق پیشرفته، آن ماشینی برنده است که سلاح و زره بهتری داشته باشد. برای برنده شدن شما باید بتوانید از تاکتیک ها استفاده کنید و ماشین خود را بشناسید. ماژول های مختلف تانک خود را ارتقا دهید و آن را به یک ماشین جنگی وحشتناک تبدیل کنید. سعی کنید توازن ایده آل را بین حمله و دفاع ایجاد کنید. در این بازی اندروید با دشمنان واقعی بجنگید و نشان دهید که بهترین سرباز هستید!

بازی بی نظیر آنلاین تانک های مدرن و پیشرفته – از سازندگان تانک دومینیشن.

این بازی به صورت آنلاین ارائه شده، و این بدین معنی است که شما با کامپیوتر یا هوش مصنوعی مبارزه نمی کنید، بلکه دشمنان هم انسان های واقعی هستند که از تمام هوش خود برای پیروز شدن استفاده می کنند! این کار شما را به مراتب سخت تر می کند اما تنوع و هیجان بی نظیری به بازی می دهد و تجربه اعتیاد آوری را برای شما رقم می زند!

نبرد های فراموش نشدنی با دشمنان واقعی در ماشین های روباتیک. تانک خود را تقویت کنید و قوی تر، سریع تر و مرگبار تر کنید.

با دوستان خود در نبرد ها روبرو شوید و قدرت جنگی تانک خود را حس کنید. این بازی به صورت آنلاین و در سبک اکشن ارائه شده و با گرافیک عالی، نبرد های متنوع و فیزیک های واقعی، تجربه فراموش نشدنی از میدان نبرد را به شما می دهد. شما می توانید در حالت چند نفره این بازی، با دوستان خود روبرو شوید و طعم قدرت تانک خود را به آنها بچشانید.

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین