از بازی پلیس در برابر دزد لذت بردید؟ چطور است نقش ها را عوض کنید و این دفعه آن طرف قانون قرار بگیرید؟ به جای بازی کردن یک پلیس برای دستگیری یک دزد، شما دزد داستان خواهید بود! چقدر عالی است!

با سرعت هر چه تمام تر برانید، و بهترین راننده باشید: نیروهای پلیس پشت سر شما هستند و نمی گذارند که به همین راحتی فرار کنید!

پشت فرمان یک ماشین سریع بنشینید، پا را روی گاز بگذارید و سعی کنید از دست پلیس که در خیابان های این شهر بزرگ دنبال شماست فرار کنید. در این بازی شما نقش سارق اتومبیل را ایفا می کنید که پلیس با ماشینی قدرتمند به دنبال شماست. تمام مهارت های رانندگی خود را نشان دهید و نگذارید پلیس شما را گیر بیندازد. نزدیک ترافیک شوید، از تصادفات دوری کنید، با سرعت تمام پیچ های تند را بگذرانید. ماشین های قوی تر گرفته و آنها را تقویت کنید تا پلیس هیچ شانسی برای دستگیری شما نداشته باشد.

در حالی که در کل شهر نیروهای بی قرار پلیس دارند شما را تعقیب می کنند، هدف شما کاملا ساده است: از دست آنها فرار کنید، به هر قیمتی! تعقیب و گریز آغاز شده، و تنها دو پایان برای این ماجرا وجود دارد: یا دستگیر می شوید، یا فرار می کنید!

مانند هر تعقیب و گریز سرعتی آمریکایی، بازی ما شما را در تعقیب و گریز های سریع شگفت انگیز و افسانه ای قار می دهد. آدرنالین، ماشین ها در اوج سرعت، تصادفات و برخوردها، بازی پر از اضطراب و چالش است!

چه کسی رویای این تعقیب و گریز های سرعت بالا را نداشته که در تلویزیون نشان داده می شود، که در آن سرعت تعقیب و گریز بسیار بالاست و حتی می تواند ساعتها هم طول بکشد! این چیزی است که بازی ما، دزد و پلیس، به شما می دهد: هیجان و لذت تعقیب و گریز های نفس گیر، سخت و واقعی!

ویژگی های Thief vs Police:

– گیم پلی پر جنب و جوش

– گرافیک با کیفیت

– سختی بالا

– تنوع زیاد ماشین ها برای بازی

– هیجان سرعت و چالش دلهره آور