امکان ارتباط با تمام پلتفرم ها در سراسر جهان!

گیم پلی متنوع و بی نظیر بازی

حضور انواع شخصیت ها و موجودات لگو

دیتای یک گیگا بایتی!

اجرا فقط به صورت آنلاین

LEGO® Minifigures Online: عنوان یک بازی آنلاین برای علاقه مندان به بازی های لگو در تمام سنین است. که در آن باید به جست و جو و کسب Minifigure (صورتک) های دیدنی بازی بپردازید. تیم منحصر به فرد خود را تشکیل دهید و غرق در ماجراجویی های جالب و جذاب، در جهان کلاسیک بازی های لگو گردید. دشمنان خود را با استفاده از گیتار خود در هم کوبید یا می توانید با اسفاده از کاراکتر Spooky Girl (دختر شبه وار) خود را به شکل یک عنکبوت در آورید. صد ها صورتک در بازی تعبیه شده اند تا با جمع آوری آن ها به بازی بپردازید. میتوانید از کد هایی برای آنلاک کردن این موارد در بازی استفاده کنید.

به کاوش در دنیا های شگفت انگیز لگو بپردازید که از جمله برجسته ترین آن ها عبارت اند از: دزدان دریایی جزایر گرمسیری گرفته تا فضای بی کران کهکشان. به نبرد اژدها ها بروید، هیولا ها ، دایناسور ها، بیگانه ها و بسیاری دیگر را ببینید در حالی که از لوکیشن های بی نظیر و رنگارنگ بازی که همگی سر شار از عوامل گرافیکی حیرت انگیز هستند.

با هزاران نفر از بازیکنان در سراسر جهان به مبارزه بپردازید و یا با نزدیک ترین دوستان خود تیم تشکیل دهید. ویژگی بسیار جالب توجه بازی قابلیت اصطلاحا Full-Cross آن است که به بازیکنان اجازه می دهد تا با استفاده از هر سیستم عامل و دستگاهی از جمله PC, Mac, Linux, iOS و اندروید، در آن واحد با یکدیگر به رقابت بپردازند. حتی قادر هستید بعد از تعویض دستگاه خود از همان نقطه قبلی به ادامه بازی بپردازید.

ویژگی های LEGO® Minifigures Online:

– بازی به صورت چند نفره و جهانی و محلی با امکانات و عناصر گیم پلی فوق العاده عالی

– قابلیت Full-Cross برای ارتباط با دستگاه های IOS ، MAC و ویندوز که این بازی را بر روی سیستم خود نصب دارند.

– امکان جمع آوری بیش از ۱۰۰ صورتک منحصر به فرد.