به سرزمین مرده خوش آمدید. باید برای زنده ماندن و نجات در این قلمرو زامبی ها، بر ترس خود غلبه کنید. باید با مهارت خاص و باور نکردنی، در جاده طوری حرکت کنید که آنها شما را نبینند و با سلاح های مختلف آنها را بکشید. می توانید با رفتن به چراغ های روشن در جاده، این سلاح ها را بگیرید. این بازی در سبک تیر اندازی اول شخص ارائه شده است.

این بازی با گرافیک شگفت انگیز، افکت های صوتی و موسیقی خاص و منحصر به فرد، تجربه خاص و هیجان انگیزی را از بازی در سبک تیر اندازی اول شخص می دهد. این جاده تاریک، تنها و ترسناک، احساس وحشت را در شما بیدار کرده و شما باید به عنوان تنها بازمانده روی زمین، بر این حس غلبه کنید تا بتوانید بار دیگر بشریت را نجات دهید. باید در تاریکی با این مردگان متحرک روبرو شوید و با سرعت عمل و دقت بی نهایت بالا آنها را برای همیشه از روی زمین محو کنید. می توانید با اسلحه هایی همچون مسلسل، سر زامبی ها را منفجر کرده و از تنشان جدا کنید. همچنین می توانید با بدست آوردن سلاح های قدرتمند و باز کردن آنها، جان بیشتری بگیرید.

با جمعیت عظیمی از زامبی ها در این منطقه مبارزه کنید. سلاح های مختلفی را بکار بگیرید. برای نابود کردن این مردگان متحرک از توانایی های منحصر به فرد خود استفاده کنید. در این بازی می توانید دوستان خود را به مبارزه دعوت کنید تا با گرفتن بیشترین امتیاز، مشخص شود که بهترین شکارچی زامبی کیست. برای آزمایش مهارت خود، وارد نبرد با این موجودات شوید.

ویژگی های Dead Land:

– گرافیک عالی، افکت های صدایی و موسیقی منحصر به فرد

– امکان گرفتن جان بیشتر با باز کردن سلاح های قدرتمند

– با دوستان خود رقابت کنید تا با به مبارزه طلبیدن آنها، بالاترین امتیاز را بدست آورید.