امتیاز ۴٫۶ در فروشگاه گوگل پلی

پر فروش ترین بازی سبک کارتی در جهان

Splendor: امروز قصد داریم شما را با نسخه رسمی پرفروش ترین بازی تخته ای در جهان آشنا کنیم.” شکوه و جلال ” نام این بازی سرگرم کننده و جالب می باشد. هدفتان در بازی ساخت شگفت انگیز ترین و زیبا ترین جواهرسازی و کسب عنوان مشهور ترین تاجر جهان است. بازی کنندگانی که بیش ترین اعتبار و نفوذ را داشته باشند در بازی موفق خواهند شد.

Splendor یک بازی شدیدا اعتیاد آور در سبک تک حرکتی و کارتی است که در آن بازی کنندگان باید نقش تاجران ثروتمند رونسانسی را ایفا کنند. به حفر و بهره برداری از معادن طلا، توسعه کاروان ها و استخدام صنعت گران بپردازند. همچنین با استفاده از اهرم نجابت و وفا برای هر یک، ظرفیت ها و توانایی های تک تک آن ها را ارزیابی نمایند. خلاصه کلام هدف شما در بازی در اختیار داشتن بزرگ ترین مرکز جواهرات جهان و مبدل شدن به با نفوذ ترین تاجری که تاریخ به خود دیده، می باشد.

در این بازی حس واقعی پر فروش ترین بازی در سبک خود را خواهید داشت که طبیعتا دارای تقدیر ها و امتیازات و جوایز متعددی از سوی مراکز رسمی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در این بازی یک مود منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد که به عنوان چلنجز نام گذاری شده است. این مود به مانند پازل های شطرنجی تلقی می شود. این مود از بازی، بازی کننده را در یک شرایط از پیش مقرر شده قرار می دهد تا به هدفی ویژه دست یابد. آن هدف می تواند با تعداد حرکت های محدود باشد و یا کسب امتیاز ویژه ای که مد نظر مرحله است.