از حیوان خانگی خود مراقبت کنید

از وقتی که گوشی های هوشمند پا در میدان گذاشتند، هر روز ایده های نو و مختلفی به آن اضافه شده اند. بازی های متفاوت و با موضوعات گوناگون تمامی کاربران و گیمر ها در استفاده از گوشی های هوشمند راضی نگه داشته و حتی بچه های کوچک نیز سهم قابل توجهی از این بازی ها را به خود اختصاص داده اند.

کودکان علاقه ی زیادی دارند که جای پدر و مادر خود قرار گیرند و به بچه هایشان رسیدگی کنند. این ایده در ذهن یک جوان خلاق باعث شد تا برای اولین بار بازی Pou طراحی شده و روانه بسیاری از مارکت ها و سایت های اندرویدی فارسی زبان شود. شما در بازی Pou می بایست از یک موجود خانگی عجیب مراقبت کرده و او را بزرگ کنید. این سری بازی ها در کمال ناباوری نه تنها مورد توجه کودکان قرار گرفت بلکه بزرگسالان را نیز با خود درگیر کرد.

حالا پس از بازی Pou عنوان دیگری با نام Moy وارد مارکت ها شده که ظاهرا امیدوار است کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. شما در این بازی وظیفه دارید از حیوان خانگی با نام Moy مراقبت کنید و به او رسیدگی کنید تا بزرگ و بزرگتر شود. از ویژگی های بازی می توان به انیمیشن های جذاب که بسیار کودکان را سر ذوق می آورد و همچنین گرافیک قابل قبول اشاره کرد.

ویژگی های بازی Moy 3:

– سفارشی سازی موی و خریداری لباس های مختلف برای او

– سفر موی به دیگر نقاط جهان و بدست آوردن پاداش

– شستن لباس موی در لباس شویی های خنده دار!

– تمیز کردن اتاق موی با جارو برقی عجیب و غریب!

– خواباندن موی در رخت خواب

– پخت غذاهای مختلف برای موی

– صحبت کردن با موی

– چالش بدست آوردن سکه برای پیش برد بازی

– به اشتراک گذاری موی خود با دیگر دوستان از طریق شبکه های اجتماعی مختلف