اکشن در سبک شکار زامبی!

گیم پلی و رابط کاربری لذت بخش و بی دردسر

گیم پلی بسیار روان و کم حجم

امروز سایت اندرویدکده قصد دارد شما را با یک بازی اکشن آخرالزمانی و تکتیر اندازی آشنا سازد. درست است آخرالزمان زامبی ها به وقوع پیوسته و شما وظیفه دارید که انسان های بازمانده را از دست زامبی ها نجات دهید. در این بازی سراسر اکشن و استرسفول مهارت هدف گیری و سرعت عمل خود را در تیر اندازی محک بزنید. برای این منظور مراحل متعدد و پر چالشی برای شما در نظر گرفته شده است که باید به جست و جوی زامبی هایی که به دنبال انسان های بی گناه هستند بپردازید و آنها را زمین گیر نمایید. تمام تلاشتان را به کار گیرید که حتی یک بازمانده را نیز از دست ندهید.

سر زامبی ها را هدف قرار دهید و از کشته شدن حتی یک انسان نیز ممانعت ورزید. در هر محله بکوشید تا بهترین نتایج و رکورد ها را به دست آورید تا بتوانید با استفاده از امتیازات به دست امده، اسلحه های خود را ارتقا دهید یا آن ها را متناسب با نیازتان در هر مرحله تعویض نمایید. در جای جای بازی امتیازات و غنایمی وجود دارد که باید آنها را تصاحب کنید. خود رابرای یک بازی اکشن و چالشی آماده کنید.

اکشن و سرعت عملی:

با ادامه دادن مراحل بازی و رسیدن به سطوح بالا تر از خط داستانی بازی توانایی ها و قابلیت های سرعت عملیِ تک تیر اندازیِ جدیدی کسب خواهید کرد که به شما کمک می کنند با افزایش سرعت تیر اندازی و دقت در هدف گیری، بتوانید جان انسان های بیشتری را نجات دهید.

به روز رسانی ها و سلاح های جدید:

قادر خواهید بود که اسلحه های جدیدی خریداری نموده و کارایی آن ها را گسترش دهید.

قابلیت بزرگنمایی:

در هنگام هدف گیری با چشمی قناسه میتوانید زوم کنید تا اهداف و عوامل تهدید کننده را بهتر شناسایی نمایید و هدف قرار دهید.